Illustrasjonsbilde: Prisutdeling. Dette er fra Mediaforums utdeling i 2019.

Årets Cannes Lions kan bli et «hybridevent»

Blir trolig mye digitalt, og noe fysisk oppmøte.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Så sent som i januar åpnet organisasjonen bak Cannes Lions reklamefestival at de forventer å holde et fysisk arrangement i Frankrike i juni.

Nå ser det likevel ut til at arrangørene har ombestemt seg på grunn av usikkerheten om når vaksinasjonen gjør det mulig for folk å reise igjen.

Ifølge AdAge er det planlagt en hybridfestival, som skal være stort sett digital, men inneholde mindre fysiske festivaler som vil bli avholdt på forskjellige steder i Europa, i New York og flere andre byer.

I følge AdAges informasjon vil de endelinge planene bli kunngjort senere i mars.

Fjorårets festival skulle egentlig avholdes i juli, men ble på grunn av pandemien utsatt til oktober. Det hele endte med at Cannes Lions 2020 ble avlyst.

Powered by Labrador CMS