STILLING LEDIG:
Dyrevernalliansen søker kommunikasjons- og arrangementsrådgiver 🐷
Har du lyst til å jobbe med å gjøre verden bedre for dyrene som trenger det aller mest?
Vil du kunne stå opp om morgenen og vite at du gjør en forskjell hver eneste dag? Har du erfaring med stand- og arrangementer, inkludert hatt ansvar for organiseringen? Har du kjennskap til arbeid med influensere? Får du energi av giverkontakt og relasjonsbygging? Da har vi jobben for deg!
Du vil jobbe på innsamlingsavdelingen og få varierte arbeidsoppgaver i en ideell organisasjon i vekst. Dyrevernalliansen legger stor vekt på å være i forkant, være fleksible og stadig forbedre oss, så her er det alltid noe nytt som skjer. Det betyr at du må ha lyst til å utvikle deg, komme med gode ideer, ta ansvar og være klar for å lære deg nye ting. Du er også strukturert, detaljorientert og evner å ha et godt overblikk over arbeidsoppgaver og prioriteringer.
Hva kan vi tilby deg? En meningsfylt arbeidshverdag, gode kollegaer, varierte oppgaver og mulighet for delvis hjemmekontor. Har du lyst til å ha med hund på kontoret? Det er selvfølgelig helt i orden.
Dine nye kolleger har et bredt spekter av ulike bakgrunner og kompetanseområder. Felles for oss alle er at vi hver dag jobber for å hjelpe dyrene som trenger det aller mest, i intensivt landbruk, fiskeoppdrett, pelsindustrien og dyreforsøk.
Dine arbeidsoppgaver vil bli:
- Ansvar for å planlegge og koordinere arrangementer, både fysiske og digitale. Eksempelvis stands, faddermøter, konferanser og webinarer
- Ansvar for planlegging av årshjul for arrangementer og stands, inkludert pådriver for nye og å forhandle frem avtaler og gode priser.
- Ansvar for fremdrift i oppfølging av og relasjonsbygging med influensere
- Ansvar for vår digitale løsning for webinarer
- Administrativt arbeid, som å sette opp budsjett og evaluere
- Bidra inn i teamet vårt i arbeidet med å markedsføre arrangementer
- Noe kvelds- og helgejobbing, samt reising må påberegnes
Kvalifikasjoner du må ha:
- Dokumentert erfaring med ansvar for organisering av arrangementer
- Erfaring med bruk av CRM-system og/eller påmeldingssystem
Vi håper også at du har:
- Utdannelse innen markedsføring, salg eller prosjektledelse. Kan kompenseres med relevant erfaring.
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig på norsk
- Erfaring med å stå på stands
- Erfaring med influenser-bransjen
- Erfaring med digitale løsninger for webinarer
- Erfaring med prosjektstyringsverktøy
- Evner å se riktige veivalg, initiativrik og løsningsorientert
- Utadvendt og glad i å skape gode menneskemøter
- Ha evnen til å bygge og opprettholde relasjoner
- Klarer å holde hodet kaldt når det koker
- God økonomisk forståelse
I år er det 23 år siden Dyrevernalliansen ble grunnlagt. Det har vært en lang vei for å komme til dit vi er dag. Vi har blant annet bidratt til forbud mot pelsdyroppdrett, sørget for forbud mot kastrering av grisunger uten bedøvelse, fått innført forbud mot Norges mest smertevoldende dyreforsøk og forbud mot å utøve vold mot dyr. Vi har sikret landsdekkende dyrepoliti i Norge. Og vi har opprettet Norges første dyrevelferdsmerking: Dyrevernmerket.
Vi vet det er mulig å skape store endringer. Vil du bli med på å gi dyrene en bedre fremtid?
Stillingen vi utlyser er et prosjekt på 18 måneder med mulighet for fast stilling. Avlønning vurderes etter utdanning og erfaring.
Tiltredelse: september 2024. Men vi finner ut av oppstartsdato med den rette kandidaten.
Vi gleder oss til å lese søknaden din!
Kontaktinformasjon:
Anine Austvold, Organisasjonskonsulent, e-post: kontor@dyrevern.no