Vil du bruke innsikt, data og godt innhold til å utvikle treffsikker kommunikasjon for 900.000 medlemmer i kommune- og helse-Norge?
PublisertSist oppdatert
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 8. juni
Om arbeidsgiver:
KLP er vi Norges største pensjonsselskap. Vi er et annerledes finansselskap, fordi våre kunder eier oss. All vår verdiskapning kommer kundene til gode.Over 900.000 har pensjonen sin hos oss. Sykepleiere, barnehagelærere, ambulansearbeidere, brannkonstabler, bibliotekarer, byggesaksbehandlere og alle andre som vier sin arbeidsinnsats – noen ganger hele livet – til tjeneste for fellesskapet.
Vi leverer trygge og konkurransedyktige pensjons-, finans- og forsikringstjenester til kommuner, fylkeskommuner og helseforetak, samt deres virksomheter og ansatte. I KLP er det å ta samfunnsansvar en naturlig del av vår daglige drift. Les mer om oss på klp.no.
I KLP gjør vi pensjon og finans forståelig og relevant for dem som hver dag holder samfunnet i gang. Nå ser vi etter en dialogansvarlig som vil ta hovedansvar for vår 1 til 1-kommunikasjon gjennom hele kundereisen – på tvers av kanaler og forretningsområder.
Dette er en rolle for deg som liker å kombinere strategi med operativt arbeid. Du vil være med på å forme retningen for vår dialog og samtidig bidra med tekster og budskap i nyhetsbrev og automatiserte løp. Du vil få ansvar for å sette opp og koordinere utsendelser i våre dialogverktøy, og ta en sentral rolle i det tverrfaglige dialogteamet.
Du vil bli en del av KLPs redaksjon for digitale kanaler og samarbeide tett med kolleger innen innhold, innsikt og teknologi. Sammen skal vi sørge for at medlemmene får en helhetlig og relevant opplevelse – uansett om det handler om pensjon, bank, skadeforsikring eller fond.
Noe av det du vil jobbe med:
Planlegge og gjennomføre målrettede dialogløp, nyhetsbrev og triggerbaserte utsendelser
Sikre god koordinering og prioritering i det tverrfaglige dialogteamet
Bruke innsikt og segmentering til å gjøre kommunikasjonen mer relevant
Samarbeide tett med webredaktør og andre fagmiljøer i KLP
Ivareta merkevare og tone of voice på tvers av flater og formater
Bidra til kompetansebygging om 1 til 1-dialog i hele organisasjonen
Hvem er du?
Du har erfaring med CRM og verktøy for nyhetsbrev og automatisering, og du trives med å jobbe strukturert og datadrevet. Du ser verdien av godt innhold, og vet hvordan riktig timing, god målgruppeforståelse og tydelig språk skaper effekt. Du har interesse for eller lyst til å lære mer om pensjonsfaget, men også bank, forsikring og fond, og du motiveres av å gjøre komplekse temaer mer tilgjengelige.
Du er en trygg og tydelig fagperson som samarbeider godt og får med deg folk i ulike deler av organisasjonen
Hos oss får du:
KLP er kommune og helse-Norges eget pensjonsselskap. Vi har over 900 000 medlemmer og leverer pensjon, bank, skadeforsikring og fond til virksomheter og privatpersoner i offentlig sektor. Her får du meningsfulle kommunikasjonsoppgaver, engasjerte kolleger og gode muligheter for faglig utvikling. Vi holder til i moderne lokaler i Bjørvika og tilbyr svært gode velferdsordninger – inkludert trening, kantine og feriehytter.
Ole Aleksander Janzso, rådgiver/partner, tlf. +47 977 74 771 / e-post: ole@teft.no
Er du klar for å gjøre en forskjell sammen med oss? Vi gleder oss til å høre fra deg.
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.