Stein Arild Iglebæk er fra 1. mai ansatt som innholdsprodusent i ExorLive.

Stein Arild har fått ny jobb som innholdsprodusent

– Jeg gleder meg til å formidle den entusiasmen våre kunder viser oss i det daglige, historier som kan inspirere andre til bevegelse.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

ExorLive, som leverer treningsprogrammer, har ansatt Stein Arild Iglebæk som innholdsprodusent, opplyses det om i en pressemelding.

Siden 2003 har selskapet utviklet programmer for bevegelse, trening og rehabilitering. Bruk av digitale plattformer gir mulighet til å demonstrere øvelser med video, bilder og forklarende tekst - i tillegg til samhandling mellom bruker, terapeut og pleiepersonell.

– Løsningene til ExorLive er smart bruk av teknologi og under kontinuerlig utvikling. Jeg gleder meg til å formidle den entusiasmen våre kunder viser oss i det daglige, historier som kan inspirere andre til bevegelse. Dette er også et område som er i sterk vekst, blant annet drevet økt interesse i samfunnet og en større andel eldre, sier Iglebæk i pressemeldingen.

Iglebæk har lang erfaring som journalist, redaksjonsleder og redaktør fra ulike medier som Kampanje, Travel News, Kapital og Europower. De siste årene har han jobbet som kommunikasjonsrådgiver og innholdsprodusent i selskaper som Multiconsult og Rørentreprenørene Norge.

– Med Stein Arild på laget skal vi bli bedre til å kommunisere nytten og gleden våre kunder har av våre løsninger. Vi skal også få fram bedre hvordan våre produktlanseringer inspirerer til bevegelse, samt gi oss større synlighet på sosiale medier og i andre digitale kanaler, sier daglig leder Jørgen Bondy i Exorlive i meldingen.

Powered by Labrador CMS