Norges Erling Braut Haaland under Nasjonsliga-kampen i fotball mellom Norge og Nord-Irland på Ullevaal stadion. Foto: Ørn E. Borgen / NTB

Erling Braut Haaland er ambassadør i Samsung Nordics nyeste kampanje

Gjennom lanseringskampanjen for en ny Samsung-serie, skal fotballstjernen dele opplevelsen av å satse på fotballdrømmen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I forbindelse med lanseringen av den nye Samsung Galaxy S21-serien, har Samsung Nordic opprettet et ambassadørprogram som skal fokusere på hvordan kamera- og videoteknologien kan hjelpe unge skapere og sportsentusiaster med å fange øyeblikk i livet.

Det skriver Resumé.

Kampanjen med navnet «Go Capture It!» inkluderer nordiske kjendiser som skal fortelle om opplevelsen av å følge sine drømmer. Decn norske ambassadøren er fotballstjernen Erling Braut Haaland.

Konseptet er basert på det faktum at vi i dag lever i en verden der unge mennesker har mistet troen på fremtiden. En verden der liv fokuserte på å forfølge en drøm, bli forelsket, lykkes i skolen, oppnå suksess innen sport og kreativitet forsvant over natten for oss alle, men spesielt for medlemmer av Gen-Z, da den globale pandemien slo til, sier Sargon Demirdag – head of IM marketing Nordics hos Samsung til Resumé.

Haaland skal være ambassadør sammen med Ben Gorham, grunnlegger av parfymemerket Byredo, den svenske supermodellen Elsa Hosk, den finske racinglegenden Kimi Räikkönen og den danske klesdesigneren Anine Bing.

I Norge håndteres konseptet av Geelmuyden Kiese.

BLCK Communication er Samsung Nordics kreative reklamebyråpartner i Norden og står bak kampanjen. Den vises i hele Norden, og vil kjøres ut hele 2021 gjennom online video, annonser, sosiale medier, PR og digitale skjermer.

Powered by Labrador CMS