STILLING LEDIG:

CARE Norge søker innholds­produsent og digital rådgiver

Har du kompetanse og erfaring som innholdsprodusent for et nettsted? Eller ønsker du å bruke din markedsteft til å styrke CARE Norges arbeid gjennom digitale kanaler?

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 05. desember

Om arbeidsgivar

Om arbeidsgivar

CARE er en av verdens største humanitære organisasjoner. CARE International arbeider med å bekjempe fattigdom i over 100 land og har et utstrakt bistandsfaglig nettverk. I 2020 fikk over 90 millioner mennesker hjelp gjennom CAREs programmer.

CARE har dobbelt mandat – for både humanitær respons og langsiktig utvikling. CARE jobber for at kvinner og menn skal ha like rettigheter og muligheter, slik at fattigdom kan bekjempes mer effektivt.

CARE Norges arbeid er konsentrert om tematiske fokusområder: kvinners økonomisk sikkerhet, seksuell og reproduktiv helse og rettigheter, engasjering av menn for likestilling og kvinners rettigheter og kjønnsperspektiv i nødhjelp. For å oppnå ønsket endring, skal vi samarbeide med og jobbe for å styrke sivilsamfunn.

I CARE er vi opptatt av mangfold og inkludering. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Vi forventer av alle våre ansatte at de etterlever våre verdier; engasjert, ansvarlig og inkluderende. Vi har nulltoleranse mot alle former for diskriminering og trakassering.

Innholdsprodusent

Har du kompetanse og erfaring som innholdsprodusent for et nettsted? Hvis du i tillegg har gode samarbeidsevner, og samtidig liker å jobbe selvstendig, kan det være deg som blir CARE Norge sin nye innholdsprodusent. Som Innholdsprodusent i CARE Norge blir du del av et sammensveiset team med 25 kollegaer. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø, en sterk visjon og en tydelig strategi.

Innholdsprodusenten vil få ansvar for å drifte og videreutvikle CARE Norge sitt nettsted. Den vi ansetter brenner for å lage godt innhold, slik at vi treffer våre ulike målgrupper. Du er i tillegg opptatt av kontinuerlig forbedring og videreutvikling, og du forstår hvordan web kan brukes som strategisk verktøy og som kommunikasjonskanal.

Arbeidsoppgaver

  • Ha spesielt ansvar for produksjon og videreutvikling av innhold til web
  • Være prosjektleder for videreutvikling av vårt nettsted, kravspesifisering, bestilling og samarbeid med ekstern leverandører
  • Lage, publisere, drifte og videreutvikle innhold på nettstedet, i samarbeid med fagpersoner og avdelinger
  • Intern rådgiver i alle spørsmål og problemstillinger knyttet til web og innholdsutvikling
  • Overvåke og analysere bruken av nettstedet, og på bakgrunn av det identifisere endrings- og utviklingsbehov
  • Gjennomføre målinger og analyser som kan bidra til optimalisering av våre løsninger

Kvalifikasjoner

  • Høyere relevantutdanning, fortrinnsvis kommunikasjons- eller webfaglig
  • God forståelse for bruk av ulike digitale kanaler, og strategisk bruk av web
  • Har jobbet med forvaltning og optimalisering av web
  • Har jobbet med tekst og innholdsproduksjon
  • Brenner for godt og forståelig språk, spesielt tilpasset digitale plattformer og kanaler
  • Erfaring med webpublisering og publiseringssystemer
  • Gode språkunnskaper – norsk og engelsk

Personlige egenskaper

  • Du har stor arbeidskapasitet og stor gjennomføringskraft
  • Du tar ansvar for å levere høy kvalitet, for å representere arbeidsgiver på en god måte og for å bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Du er strukturert, lærevillig og en som søker forbedringer og utvikling i funksjonen
  • Du er løsningsorientert og drives av resultater, du tar initiativ
  • Du liker å dele din kompetansen og jobbe sammen med andre
  • Du har et sterkt engasjement for menneskers rettigheter og likeverd

Vi tilbyr

  • Spennende utfordringer med tydelige mål
  • Et godt arbeidsmiljø, gode kollegaer og kontor sentralt i Oslo
  • En stilling som favner politikk, kommunikasjon og internasjonalt arbeid
  • Arbeid med et meningsfyllt formål
  • Fast stilling
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger og trening i arbeidstid

Kontaktinformasjon:

  • Susanne Lende, leder for kommunikasjon og politikk, tlf: 995 97 712
  • Jenny Bevring, seniorrådgiver HR og administrasjon, tlf: 473 96 164

SØK PÅ STILLINGEN SOM INNHOLDSPRODUSENT HER

Digital rådgiver

CARE Norge søker deg som er god på performance marketing

Vi søker deg som vil bruke din markedsteft til å styrke CARE Norges arbeid gjennom søkemotormarkedsføring, sosiale media og digitale kanaler. Som kollega i CARE Norge blir du del av et hyggelig arbeidsmiljø med en sterk visjon og med en tydelig strategi.

Stillingen går inn i vår markedsavdeling, som er liten, dynamisk og hardtarbeidende. Din oppgave blir å bidra til at flere mennesker blir kjent med CARE, knytter seg til oss som givere, og at de som allerede støtter oss styrker sin realsjon til oss. Det er viktigste er at du er opptatt av testing, optimalisering og måloppnåelse.

Arbeidsoppgaver

  • Lede, utvikle og gjennomføre digitale markedsaktiviteter på tvers av avdelinger, fra strategi til gjennomføring
  • Systematisk oppfølging av google, facebook og instagram, annonser, sosiale medier og andre kanaler
  • Ha et særskilt ansvar for digital innsamling og verving
  • skaper målbar vekst ved å forbedre dine kunders opplevelser i digitale kanaler
  • Fortløpende analysere, og igangsette nødvendige tiltak og testing for å optimalisere kampanjer og kanaler

Kvalifikasjoner

  • Har relevant utdannelse på høgskolenivå innen markedsføring eller lignende
  • Minst 2 års arbeidserfaring fra digital markedsføring i e-commerce
  • Erfaring med marketing-programmer (Analytics, Google Ads, Facebook Ads etc.)
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner i norsk og engelsk
  • Har god teknisk forståelse og kan mestre relevante publiserings- og analyseverktøy

Personlige egenskaper

  • Du har stor arbeidskapasitet, stor gjennomføringskraft, er strukturert og lærevillig.
  • Du er analytisk, forretningsorientert og har økonomisk forståelse
  • Du er positiv, kreativ og tar initaitiv.
  • Du er løsningsorientert og drives av resultater
  • Du liker å dele med deg av din kompetanse og jobbe sammen med andre, samtidig som du kan jobbe selvstendig.
  • Du har et øye for detaljer
  • Du har et sterkt engasjement for menneskers likeverd

Vi tilbyr

  • Spennende utfordringer
  • Et godt arbeidsmiljø, gode kollegaer og kontor sentralt i Oslo
  • God pensjons- og forsikringsordning og trening i arbeidstid
  • Fast stilling
  • Arbeid med et meningsfylt formål

Kontaktinformasjon:

  • Anne Kjersti Kværner, markedssjef, tlf: 908 44 581
  • Jenny Bevring, seniorrådgiver HR og administrasjon, tlf: 473 96 164

SØK PÅ STILLINGEN SOM DIGITAL RÅDGIVER HER

Powered by Labrador CMS