STILLING LEDIG:

POWER søker Nordisk CRM- og dialogs­pesialist

MyPOWER og personaliserte dialoger er to store fokusområder for POWER.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Lørenskog

Søknadsfrist: Snarest

Om arbeidsgiver

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk. POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge. I Norden er det nærmere 200 butikker og 4400 medarbeidere.

I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.

POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige.

Som et ledd i videreutviklingen av disse områder søker vi nå en «sulten» person som trigges av å jobbe for å finne de smarteste løsningene og de mest effektive prosessene. Som Nordisk CRM- og dialogspesialist vil du være med og påvirke hvilke resultater vi skaper. Er du den rette for oss?

Vår nye CRM- og dialogspesialist vil bli sentral i videreutviklingen av MyPOWER og personaliserte dialoger. Stillingen vil innebære ett betydelig ansvar for utvikling av nye og eksisterende kampanjer og konsepter, samt oppfølging og rapportering på eksisterende.

Har du hode for markedsføring og passion for personaliserte dialoger? Brenner du for kunden? Er du løsningsorientert, systematisk og «sulten»? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Som CRM- og dialogspesialist vil du bli en del av et ambisiøst og dyktig team som brenner for å skape de beste kundeopplevelser. Hos oss vil du utvikle din karriere innenfor personalisert digital markedsføring.

Vi tror du er:

  • Sulten og liker å yte det lille ekstra
  • Selvstendig, men liker også å jobbe i team
  • Komfortabel med å ha mange baller i luften på samme tid
  • Fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
  • Du er nysgjerrig og tar initiativ for å finne løsning og ansvar for å gjennomføre dem
  • Opptatt av å levere kvalitet i arbeidet ditt
  • Ansvarsbevisst og ønsker en stilling som medfører mye jobb
  • En person med mot, glede og begeistring!

Typiske arbeidsoppgaver som kan nevnes for stillingen er:

  • Skape, videreutvikle og vedlikeholde kjedens personaliserte dialog-aktiviteter og -programmer
  • Skape, videreutvikle og vedlikeholde kjedens MyPOWER-dialoger og -programmer
  • Løpende dialog med markedssjefer i alle land samt innkjøpere for aktivitetsgjennomføring
  • Sterk pådriver for videreutvikling av MyPOWER og tilstøtende systemer
  • Evaluere resultatene av kommunikasjonsdialoger og kampanjer i samarbeid med sentrale aktører og forbedre dem basert på funnene
  • Ukentlig / månedlig rapportering av resultater på alt av dialoger og kampanjer mot KPI’er

Hva du får igjen av POWER:

  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode personalkjøpsordninger
  • Attraktive karrieremuligheter
  • Verdifull erfaring i kundebehandling, samt jobbe med andre dyktige medarbeider
  • God opplæring og grundig oppfølging
  • Gode utviklingsmuligheter

Noe reiseaktivitet må påberegnes i stillingen. Arbeidsspråket er norsk og engelsk. Stillingen er lokalisert ved vårt hovedkontor på Lørenskog.

POWER mener at inkludering og mangfold er en styrke, og vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å være gode. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke, uansett alder, funksjonsevne og kjønn.

Høres dette ut som noe for deg? Da håper vi du har lyst til å bli med på laget!

Kontaktinformasjon

Ta gjerne kontakt med samarbeidspartner, hvis du vil vite mer om stillingen:

  • Eirik Skaftnes, KLAR rekruttering, tlf: 913 24 172, hvis du vil vite mere om stillingen.

SØK HER

Powered by Labrador CMS