Christian Nordhelle trer inn i rollen som Fagleder Performance Marketing i MyCar GroupClick to add image caption

MyCar Group styrker seg på performance marketing

– Som bilinteressert markedsfører er dette en ganske unik mulighet.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

MyCar Group styrker avdelingen Marked, Kommunikasjon og Kundereise med ansettelsen av Christian Nordhelle, opplyses det i en pressemelding.

Nordhelle skal jobbe som Fagleder - Performance Marketing, og får ansvaret for markedsføring i betalte digitale flater for konsernets tre kjeder.

Christian kommer fra MarkedsPartner - som hjelper bedrifter å bygge bedre kundereiser. Her arbeidet han som leder for byråets performanceavdeling.

– Jeg har hatt fantastiske år hos MarkedsPartner. Det har vært utrolig lærerikt med kjempespennende kunder og utfordrende prosjekter, sier Nordhelle i meldingen og legger til:

- Når jeg leste om MyCar Groups offensive planer kjente jeg på lysten til å være en del av den reisen. Som bilinteressert markedsfører er dette en ganske unik mulighet. Den vil jeg gripe.

Han har tidligere arbeidet som Chief Technology Officer i mediebyrået OMD Norway, hvor han også var Norges ressurs i Omnicom Media Group Programmatic International Team. Nordhelle er utdannet innen digital medieproduksjon ved Høgskolen i Østfold.

Direktør - Marked, Kommunikasjon og Kundereise i MyCar Group, Glenn Wange, beskriver dette som en nøkkelsignering.

- Christian representerer en kompetanse vi har stort behov for. Han kan vise til svært solide resultater innen fagområdet, samtidig som han har et breddetenk som gir oss nye dimensjoner, fortsetter Wange. I tillegg fremstår Christian som en tydelig kar med godt humør – noe som alltid er positivt. Vi gleder oss stort til dette samarbeidet, sier Wange i meldingen.

Nordhelle startet i MyCar Group 18. oktober.

Powered by Labrador CMS