STILLING LEDIG:

Ansatte i BDO

BDO søker kommunikasjons­rådgiver

Er du en dyktig historieforteller som evner å bruke kommunikasjon som et kraftfullt virkemiddel for å nå strategiske mål? Vil du hjelpe oss å synliggjøre BDOs ledere og selskapets faglige ekspertise gjennom treffsikker intern- og ekstern kommunikasjon? Da kan du være den BDO er på jakt etter!

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 22. september

Om arbeidsgiver:

bdo logo

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv. Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativ.


Om rekrutteringsbyrået:

FRAM logo

FRAM er spesialister på rekruttering av ledere og fagspesialister innen media, kommunikasjon, samfunnsliv. FRAM ble etablert i 2023 av Bård Idås og Ann Mari Nygjerde. Begge er erfarne rekrutteringsrådgivere med bakgrunn fra ledelse og journalistikk. I tillegg til komplette rekrutteringsprosesser, leverer FRAM rådgivningstjenester. Vi hjelper folk og organisasjoner som ønsker positiv endring FRAM.

BDO er et av Norges ledende rådgivnings- og revisjonsselskaper, og tilbyr et bredt spekter av tjenester innen revisjon, skatt og avgift, bærekraft, digital sikkerhet, teknologi, jus, regnskap og lønn. Som kommunikasjonsrådgiver vil du spille en nøkkelrolle i å omsette selskapets strategiske mål til effektiv kommunikasjon som både skaper oppmerksomhet og styrker merkevaren internt og eksternt. En sentral del av arbeidsoppgavene er å identifisere og fortelle de sterke historiene, løfte frem selskapets eksperter og ledere, og tydeliggjøre BDOs bidrag til sine kunder, norsk næringsliv, samt nåværende og fremtidige ansatte.

I MarKom-avdelingen vil du bli en del av et tverrfaglig team på 18 dyktige personer med ulik spesialkompetanse. Du vil jobbe tett med seks andre kommunikasjonsrådgivere under ledelse av Kristine Hellesland, som har et sterkt fokus på faglig utvikling og samarbeid. Medarbeiderne har ansvar for ulike forretningsområder og planlegger og produserer innhold som støtter våre kjerneområder. Hvis du brenner for teknologi eller digitalisering, er det en fordel – dette området kan bli ditt nye "hjertebarn".

Du vil få kjenne på mestringsfølelsen ved å skape resultater, lykkes med medieinnsalg, bidra med kreative ideer til innhold, føre prosjekter fra idé til gjennomføring, og skrive godt og relevant for flere plattformer. Hvis du i tillegg har erfaring med markedsføring, er analytisk anlagt og opptatt av effekt, er du allerede langt på vei å være BDOs drømmekandidat.

Arbeidsoppgaver: 

  • Produsere og publisere innhold
  • Intern - og eksternkommunikasjon 
  • Identifisere historier og komme med ideer til nye konsepter
  • Planlegge og gjennomføre interne- og eksterne kommunikasjonsaktiviteter i samarbeid med de øvrige i teamet
  • Medieovervåking
  • Pressearbeid, innsalg, utvikling av pressemateriale/mediesaker
  • Proaktiv mediearbeid 

Kvalifikasjoner:

  • God evne til å skape relasjoner, dialog og samarbeid på alle nivåer i organisasjonen
  • Kreativ og analytisk anlagt
  • Engasjert og oppdatert; du følger nyhetsbildet og er interessert i utviklingen i samfunns- og næringslivet
  • Noen års erfaring fra tilsvarende stilling hos en annen virksomhet eller fra byrå

Hva kan BDO tilby? 

BDO tilbyr en interessant stilling i et tverrfaglig miljø innen kommunikasjon og marked, hvor du får muligheten til å utvikle deg i et selskap i sterk vekst. I MarKom-avdelingen blir du en del av en kultur som preges av samarbeid, der medarbeiderne spiller hverandre gode og heier på andres suksess. Du vil få frihet og fleksibilitet til å velge hvor og hvordan du jobber. Samtidig anerkjenner BDO at de beste resultatene ofte oppnås når medarbeiderne samles rundt samme bord.

På nasjonalt plan har BDO rundt 2000 trivelige og engasjerte kollegaer fordelt på 60 kontorer over hele landet, med bred fagkunnskap. BDO tilbyr konkurransedyktige betingelser og svært gode vilkår, inkludert fritidstilbud, bonusordning, treningsfasiliteter, samt pensjons- og forsikringsavtaler.

Dette er en stilling hvor du ikke bare vil utvikle deg selv, men også få muligheten til å forme din rolle og realisere dine ideer. BDO er et selskap som gir de rette forutsetningene for å lykkes.

Ønsker du å vite mer?

Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i FRAM for en uforpliktende prat eller søk på stillingen via lenken. Rapporterende leder Krisgine, er også tilgjengelige ved behov.

Rådgivere i FRAM:

SØK HER

DEL STILLINGEN

LinkedIn

Facebook

Mail

Powered by Labrador CMS