Bildet fra da skuespiller Kristofer Hivju stilte opp til intervjuer og fotografering etter pressevisningen av filmen Birkebeinerne på Filmens Hus i Oslo. Foto: Hkon Mosvold Larsen / NTB

Bauhaus har fått med Kristofer Hivju i ny reklamefilm

- Vi har måttet endre mye av kommunikasjonen vår under pandemien, sier markedsdirektøren i Bauhaus.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I byggmarkedet Bauhaus sin nye reklamefilm ser vi de kjente skuespillerne Peter Stormare og Kristofer Hivju bygge hvert sitt utsiktstårn der de kan kommunisere med hverandre gjennom sang.

I en pressemelding opplyses det om at reklamfilmen har som mål å bygge Bauhaus som ett stort nordisk varemerke.

Filmen bygger på en følelse som mange kjenner på under pandemien - behovet for å uttrykke seg med kreativ glede og muligheten til å kommunisere med andre selv om det må være på avstand.

- Vi har måttet endre mye av kommunikasjonen vår under pandemien, og denne filmen er et godt eksempel på at den også hevet oss noen ganger. Å skape deg selv har vært et viktig uttrykksmiddel for mange i disse tider, og der er Bauhaus en aktivator, som vi håper Stormare og Hivju vil inspirere enda mer til å forstå, sier markedsdirektør Johan Saxne i Bauhaus.

Powered by Labrador CMS