Øyvind Waage ble hyllet da han mottok æresprisen: – Tusen takk.

Øyvind Waage vinner æresprisen

En tydelig rørt vinner mottok Kreativt Forums Ærespris under fredagsens Gullblyanten.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

(CLARION HOTEL THE HUB, OSLO): Under kveldens prisutdeling ble det totalt delt ut 10 gull, 15 sølv, 8 bronser og 19 diplomer. I tillegg deles det ut fem spesialpriser.

  • Kreativt Forums Ærespris går til kreativ leder i Per Høj, Øyvind Waage.

Tidligere i kveld vant Per Høj med «Ikke vær munk når du velger pizza» for Orkla Foods innen kategorien «Film».

Byrå:GullSølvBronseDiplom
Try3547
Anorak163
Sollin Sæle2
Anti21
Pol121
Kind1
Morgenstern11
Brunch1
Bleed1
SMFB12
NORD DDB1
Per Høj1
Atyp2
Neue Design Studio1
Trigger1

I kampanjen fra oktober 2020 møter vi folk som som forvandles til munker ved frysedisken, og derfor mener du må «dra på litt» hvis du har bestemt deg for å spise frossenpizza. Filmen er laget for Orkla Foods og deres produkt BigOne med slagordet «Ikke vær munk når du velger pizza».

  • Kreativt Forums Kundeprisen går til Skatteetaten
  • Brings DM-pris går til kampanjen «Handle With I Don’t Care» av Apriil for Strahl
  • Tett På (Amedia Medias Salg og Markeds pris for annonser i lokale medier): Byrået Stine Livgård gikk til topps for 2020. Kampanjen var skapt for annonsøren Hvaltorvet, Sandefjord Byen vår.
  • Gullmikken (P4 og Bauer Medias pris for radioreklame) går til kampanjen «Les bedre» laget av TRY og produsert av Sagveien Resort for Den norske forleggerforening
Powered by Labrador CMS