Skal vekke julefølelsen din.

Coop Mega klar med årets julekampanje

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

For å få flere til å velge Coop Mega satser de på å vekke den gode julefølelsen hos folk.

Sentralt i kampanjen er filmen om jenta som er med pappaen sin på julehandel.

Hennes opplevelse av handleturen blir ganske annerledes, for som alle klassiske julefortellinger, så er det barna som må minne de voksne på hvorfor julen er så spesiell.

– Travle voksne trenger jo å se jula gjennom barnas øyne litt oftere, for å innse hvor fin og magisk den er. Å handle mat til jul trenger ikke være et ork, bare du velger riktig butikk, sier strategisk rådgiver i Anti, Torstein Drogseth i en pressemelding.

I filmen blir man introdusert til både ekorn, små nisser, en snømann, en tinnsoldat, og en ekte prinsesse.

– Det kan jo aldri bli nok jul, og med en idé som dette kan man jo ikke holde igjen! Vi er kjempestolte av resultatet, og håper dette vil bidra til litt varme og god julestemning der ute, og at flere velger ribbe fra ferskvaredisken på Coop Mega i år, sier kreativt team i Anti, Elise Apall Bjørgsvik og Bjørn Solli.

Filmen er regissert av Tobias Granström, og produsert av One Big Happy Family. Animasjonsselskapet er Swiss, som også var med å gi liv til et annet Coop-konsept, nemlig dovendyret til Coop Prix.

Kampanjen gikk på luften tirsdag 30 november, på TV, kino, sosiale medier, display og selvfølgelig i kundeavis og butikk.

Powered by Labrador CMS