STILLING LEDIG:

Aller Media søker opti­maliserings­analytiker

Aller Media sin kommersielle avdeling søker nå en Optimaliseringsanalytiker til sin avdeling for Innovasjon og Annonseprodukter.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 07. desember

Om arbeidsgiver:

Aller Media har en digital posisjon i verdensklasse som publisist med en bred portefølje av kjente merkevarer, i bredde og nisje. Størstedelen av virksomheten vår ligger i media.

Med sterke merkevarer som Dagbladet, Se og Hør, kk og SOL, som hele tiden utfordrer det etablerte – oppdaterer, underholder og opplyser vi på helt nye måter. I tillegg er Ahead Group Norway, en av Norges ledende byrågrupperinger, en del av porteføljen til Aller Media.

Selv om vi er et stort konsern, med over 600 medarbeidere, er vi ikke som alle andre. Vi evner å snu oss fort, følge med og være foran. Det krever noe av oss, og det vil kreve noe av deg som søker jobb hos oss – men husk: Dette gjør vi sammen! Aller Media er der det skjer - sammen skaper vi nye muligheter for våre ansatte, for annonsører og for hele Norge.

Vi er på jakt etter deg som elsker å se muligheter og nye løsninger basert på tall, analyser, prognoser og budsjetter. Du er en strukturert, proaktiv og serviceinnstilt person som tror vi lykkes best sammen, men som også er svært selvgående i ditt arbeid. Stillingen vil jobbe for å sikre at Aller Media sin annonseavdeling utnytter trafikken og annonseplasseringene våre på best mulig måte. I Kommersiell avdeling vil du jobbe med våre annonseprodukter opp mot kjente merkevarer som Dagbladet, Se og Hør, kk og Sol.no.

For å få til dette tror vi du er en person som:

  • Elsker analyse og tall
  • Strukturert og effektiv
  • Løsningsorientert og proaktiv
  • Selvgående
  • Flink til å kommunisere og samarbeide

Også ønsker du å jobbe med:

  • Inntekt- og varelageroptimalisering i kommersiell avdeling
  • Eierskap til budsjett- og prognoseprosesser gjennom året
  • Utføre og sikre økonomiske analyser
  • Bidra inn til beslutningsprosesser med tallunderlag og analyser
  • Bidra inn med budsjetter og prognoser til kommersielt og redaksjonelt samarbeid

Vi tror også du har:

  • Høyere økonomisk utdannelse
  • Relevant erfaring (3+ år)
  • God forretningsforståelse
  • Kommersiell forståelse
  • Systemkompetanse og håndterer store datamengder
  • Sterk i Excel, Powerpoint og Power BI

Stillingen rapporterer direkte til Leder for Innovasjon og Annonseprodukter

Kontaktinformasjon:

  • Martin Meiner, leder for innovasjon og annonseprodukter, tlf: 482 95 824 / e-post: [email protected]

SØK HER

Powered by Labrador CMS