Emilie Woxen og Hilde Løvsletten.

Amedia henter konseptutviklerere fra Helthjem og CopyCat

Henter inn to nye konseptutviklere til kommeriselle stillinger.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Amedia Salg og Marked fortsetter å rekruttere til kommersielle stillinger. Nå har Amedia Salg og Marked ansatt to nye konseptutviklere. Både Hilde Løvsletten (34) og Emilie Woxen (31), startet denne måneden.

Løvsletten kommer sist fra jobb som markedskonsulent hos Helthjem og gleder seg over overgangen til Amedia.

– Amedia har en unik posisjon i markedet og jeg gleder meg til være med å skape gode konsepter som gir verdi til kundene. Endringer i mediemarkedet betyr nye muligheter, og jeg gleder meg til å fordype meg i forretningsdrivere og skape relevans for menneskene vi får i oppdrag å treffe, sier Hilde Løvsletten, i en pressemelding onsdag.

Behov for flere designhoder

Woxen er grafisk designer og kommer sist fra CopyCat og ser store muligheter i Amedia som mediekonsern.

– Jeg ser frem til å være en bidragsyter innen visuell kommunikasjon og innsiktsbasert design. Amedia er et stort konsern hvor det er muligheter for å skape effekt i alle deler av kundereisen. Jeg ser frem til å jobbe med strategi, teknologi og kreativitet på tvers av alle våre aviser som tilbyr masse spennende kommersielt innhold, sier Emilie Woxen, i samme melding.

Begge har lang erfaring innen både markedsføring og innsiktsbasert design, og salgsdirektør Beate Carlsen hos Amedia Salg og Marked, er fornøyd med å fylle på med flere sterke hoder.

– Begge er allerede involvert i flere kundeprosesser. Utvikling av de beste konseptene krever flere smarte designhoder som forstår strategi, teknologi og design. Hilde og Emilie har god forståelse for hvordan innsikt skal anvendes for å oppnå resultater og vi er veldig fornøyde med ansettelsene.

Powered by Labrador CMS